petak, 22. srpnja 2011.

pleteni i heklani bikini

Daaaakle, mogu se pohvaliti da sam na tečaju naučila i savladala dosta toga - bacite oko na moj prvi rad. Još moram puno toga učiti, no moj prvi cilj je dostignut! Od sutra na moru u svom novom badiću :-)
Ne, nemojte me pitati, jer slikala se nisam (bijela sam ko badić), možda poslije odmora opalim koju...hahahahahaha.
Slikam i pakiram se, slike nisu kvalitetne, jer slikam mobitelom. Štrikala sam i heklala bez sheme, mjerila svoj stari badić. Vezice i cvjetići su heklani, ostalo je pleteno.


 


Uživajte u ljetu, odmarajte, punite baterije i mozak na pašu...
XOXOXOXO, Zri

Broj komentara: 6:

  1. Sretan ti put, odmori se i uživaj u suncu koje će ti zavidjeti na ovom lijepom badiću!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuu, u zadnje vrijeme volim sve više i više te heklane stvari! Ovaj badić je izvrsna ideja! Morat ću se i ja naučiti tom poslu! ;)
    p.s. uživaj u odmoru!

    OdgovoriIzbriši
  3. pozdrav...
    oprosti kaj upadam s komentarom...al htjela bih iskoristit ovu priliku da Vas sve pozovem na svoj giveaway.. promijenila sam ime bloga iz do-vina u unique-hrebina pa pretpostavljam da se zbog toga za sad odazvala samo jedna osoba... eto uglavnom... molim te da objaviš na svom blogu.
    Pozdrav...
    Maja
    http://unique-hrebina.blogspot.com/2011/08/giveaway-my-second_6053.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobar je!!!! Poslije odmora obavezno slikice , ali ako je mjeren po starom badiću -nema greške. Jedino- kako je s mokrim badićem -jel'se razvuče ili je postojan?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je jako sexi bikini. Super izgleda. Još kad potamniš od sunca...

    OdgovoriIzbriši

hvala na posjeti, ostavite trag :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...